source: weheartit.com

środa, 20 czerwca 2012

Lace & Chain


Tego sezonu jedną z moich największych inspiracji jest koronka. Uwielbiam ją przede wszystkim dlatego, iż można zestawić ją naprawdę z wieloma rzeczami a za każdym razem nadaje stylizacji kobiecość i delikatność. Dzisiaj połączyłam ją z moimi ukochanymi spodniami, oraz hitem tego lata - sandałami. Na koniec dodałam złoty pasek aby nieco ożywić całą stylizację.



















spodnie, buty, kamizelka, pasek - ZARA
zegarek - River Island
okulary - Promod



photos by Łukasz Osuch

18 komentarzy:

  1. Świetny zestaw! Wyglądasz bosko :)
    Pozdrawiam, Marta!

    http://martaiteresa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super! Strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. I zdjęcia tez niczego sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja! i kochane sandałki z zary:) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie! wszystko mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kamizelka,spodnie!ogólne wrażenie super!
    i zdjęcia...dobre w odbiorze :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne klimatyczne zdjęcia i świetny strój !

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kamizelka ! Całość bardzo mi się podoba, świetnie wyglądasz. :))

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz genialnie! Cudowne sandałki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny kolor spodni, super zestawiłaś je z jasną koronką. bardzo fajnie dobrane dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kamizelka ;)
    Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post :)
    Najbardziej jednak przypadły mi do gustu spodnie, są śliczne !:)

    P.S. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, będzie Nam łatwiej się znaleźć :)
    Zapraszam również na mój pierwszy outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie i szpilki masz fantastyczne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń