source: weheartit.com

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Transparent trend

whodcare.blogspot.com
 
Tego sezonu widocznym mikro trendem jest transparentność. Muszę przyznać, iż trend ten niezmiernie 

przypadł mi do gustu głównie dlatego, iż nadaje stylizacji dość futurystyczny wygląd. 


Poniżej parę propozycji:



 
 
clothesandcamera blogspot com 

 
natachasteven com
clothesandcamera blogspot com

blogdathassia.com


 
clothesandcamera blogspot com

 
 
oliveandtaupe tumblr com

clothesandcamera blogspot com


Propozycja ZARY:

zara.com


Moim faworytem są zdecydowanie torby Chanel:

 
 

 

 
clothesandcamera blogspot com



dowishesreallycometrue blogspot com


Przygotowując ten post na myśl przyszła mi pewna dość znana historia... ;-)


thistext com





 style.com

 
 oliveandtaupe tumblr com


thefashionfiend com

samanthathodhlana wordpress com


abijbitofeverything com





 thefashionfiend com




 kardashian-doll pinger pl



Przeźroczysty trend nie jest widoczny jedynie w dodatkach. Wielu projektantów przygotowało całe 

kolekcje zgodnie z nowym trendem, w tym m.in. Stella McCartney.


butterboom com

fashionbombdaily com


lovelybylucy com






net-a-porter com


they all hates us com


  I na koniec jedna z moich ulubionych stylizacji


zimbio com

5 komentarzy:

  1. poluję na taką torebeczkę, jednak mój instynkt samozachowawczy mówi mi: NIE :P
    P.S. Zapraszam do wspólnego obserwowania, łatwiej będzie Nam się znaleźć
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaje, z taką torebeczką trzeba przemyśleć nie tylko do czego ją założysz ale również co masz zamiar w niej nosić...bo drugie śniadanie odpada ;-P Pozdrawiam ;-)

      Usuń
  2. z moim czestym bałaganem w torebce takie prześwity nie byłyby raczej wskazane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię prześwitujących torebek ... ale wyglądają fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zwolenniczka tych cudownych toreb,ale inne rzeczy mi sie nie podobaja
    buziaki
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń