source: weheartit.com

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Maxi Skirt



Muszę przyznać, że naprawdę długo czekałam na moment w którym mogłabym założyć tą spódnicę. Kupiłam ją dobre parę lat temu w jednym z second handów u mnie w mieście. Ujęła mnie swą delikatnością (jest wykonana z naprawdę dobrego materiału) oraz długością. Co prawda taka długość spódnic zarezerwowana jest dla bardzo wysokich kobiet jednak postanowiłam zaryzykować i muszę przyznać, że czułam się w niej naprawdę dobrze, szczególnie w tak upalny dzień.







To tak w klimacie Euro ;-)













too dirty? ;-)








spódnica - Second Hand
buty, t-shirt - ZARA
torebka - H&M
pasek - ZARA
 


3 komentarze:

  1. o matulu, cudowna ta spódnica! świetnie dobrałaś do niej ten łańcuchowaty pasek :) genialne butki, uwielbiam metaliczne kolory na stopach :) strasznie mi się podoba ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dłuuugo zwlekałaś, ale powiem Ci szczerze, że się opłaciło! :) Spódnica jest magiczna, nie dość, że pochodzi z second handu co nadaje jej dodatkowego uroku i klimatu to jeszcze jest tak kolorowa, ale subtelnie kolorowa! :) Pięknie wyglądasz, a Twoja torebka jest po prostu świetna! :)

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. MATKO ILE JA SIE NASZUKAŁAM TAKIEGO PASKA:) Super!

    OdpowiedzUsuń