source: weheartit.com

czwartek, 23 sierpnia 2012

Smart Tiger


Po krótkiej przerwie technicznej wracam z nową energią i zapałem do pracy. 

W zeszłym tygodniu miałam przyjemność przechadzać się uliczkami krakowskiego Kazimierza 
i korzystając z okazji postanowiłam zrobić parę zdjęć. 

Dzisiejsza stylizacja bardzo przypadła mi do gustu głównie za sprawą bieli. 
Jest świeża, nowoczesna a pazura dodają jej buty no i oczywiście zwierz ;-)











Przy okazji naszego spacerku natrafiliśmy na ciekawą knajpkę - "Luminaa", 
którą serdecznie wszystkim polecam nie tylko ze względu na ich obłędne desery 
ale również ze względu na ciekawe wnętrza





Moją uwagę przykuł głównie taras z modernistycznymi fotelami 
gdzie w zaciszu można odpocząć od gwaru krakowskich ulic.




t-shirt, sweter, naszyjnik, buty, torebka - ZARA
okulary, jeansy - no name
zegarek - River Island


place: Luminaa

Zdjęcia Małgorzata Flaka

4 komentarze:

  1. Świetny look, lubię takie połączenia jak zwykły trochę sportowy t-shirt+bogata biżuteria. Bardzo ciekawie. Dodatki bomba. Widzę nowe świetne buty :)))
    Pozdrawiam ciepło,
    Pata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycja, wyczułaś mnie...tak, nowe. Chciałam się pochwalić ;-)) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Bluzka z lwem obłędna. Chce taką !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba WSZYSTKO :) Świetny look :)

    OdpowiedzUsuń