source: weheartit.com

wtorek, 10 lipca 2012

Pastel Skirt



Gdy zobaczyłam tą spódnicę na jednym z wieszaków w H&M na myśl od razu przyszła mi do głowy kolekcja Marca Jacobsa dla Louis Vuitton. Charakterystycznie wycięte kwiaty i pastelowy kolor spódnicy to znak rozpoznawczy domu mody Louis Vuitton na sezon wiosna 2012. Kolekcja ta stanowi dla mnie ogromną inspirację. Jest dziewczęca, nieco cukierkowa ale zarówno bardzo kobieca. Całość utrzymuje się nieco w klimacie lat 60'.














koszula - H&M
spódnica - H&M
buty - ZARA



A oto moje inspiracje:







 

...i na koniec moje dwa faworyty


 
style.com

zdjęcia Łukasz Osuch

3 komentarze:

  1. witaj, zakochałam się w tej stylizacji, zwłaszcza w koszuli. Świetny blog i wyczucie stylu.
    Będę obserwować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a jaka koszula ! Boska! I to 12 zdjęcie audrey hepburn!

    OdpowiedzUsuń